آرشیو اخبار اداره کل امور مالیاتی استان آذریایجان غربی

نویسنده: کاربر روابط عمومی/دوشنبه, 17 دی,1397/دسته ها: خبرهای صفحه اصلی

رتبه این مطلب:
بدون رتبه

مدیر کل امور اقتصادی و دارایی آذربایجان غربی گفت: از ابتدای سال جاری تا کنون حدود 400 پرونده در دبیرخانه ماده 251 مکرر استان رسیده است.

به گزارش روابط عمومی اداره کل امور مالیاتی آذربایجان غربی، داود غفارپور در جلسه ای که با حضور نادر قاضی پور، نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی و سرپرست اداره کل امور مالیاتی استان برگزار شد، با اعلام اینکه این دبیرخانه از ابتدای سال جاری در استان مستقر شده است، افزود: این دبیرخانه به پرونده های اشخاص حقیقی تا سقف 50 میلیون تومان و اشخاص حقوقی تا سقف 500 میلیون تومان رسیدگی می کند.

وی با اعلام اینکه دبیرخانه ماده 251 مکرر به شکایت های مؤدیان درباره رسیدگی می کند، اظهار کرد: اولویت استقرار دبیرخانه وصول درآمدهای مالیاتی معوق بود که با همکاری اداره کل امور اقتصادی و دارایی و اداره کل امور مالیاتی در استان در حال پیگیری است.

غفارپور با اعلام اینکه در سال های گذشته شاهد افزایش سالانه 5 تا 6 درصدی در پیش بینی درآمدهای مالیاتی استان بودیم، گفت: با وجود اینکه بیشتر درآمدهای استان از محل مالیات وصول می شود، اما میزان افزایش درآمدهای مالیاتی با توجه به وضعیت اقتصادی تنظیم شده است.

تعداد نمایش ها (32)/نظرات (0)

تگ ها:

نوشتن یک نظر